به سامانه خدمات ویژه شهروندی خوش آمدید
شرایط و قوانین استفاده از سرویسها و خدمات خوش
کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات خوش به دقت مطالعه فرمایید . در صورت پذیرش فرایند ثبت نام ادامه میابد و در صورت عدم پذیرش ثبت نام میسر نخواهد بود . ورود کاربران به وبسایت خدمات ویژه شهروندی، خوش، هنگام استفاده از پروفایل شخصی، طرحهای تشویقی، ویدئوهای رسانه تصویری خوش و سایر خدمات ارائه شده توسط خدمات ویژه شهروندی به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویسها و خدمات خوش است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین خوش از سوی کاربر است.
قوانین عمومی
توجه داشته باشید کلیه اصول و رویههای خدمات ویژه شهروندی، خوش، منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویهها و سرویسهای خوش تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق میکنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
تعریف مشتری یا کاربر
مشتری یا کاربر به شخصی گفته میشود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبتنام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات خوش اقدام کند. همچنین از آنجا که خوش یک وبسایت خرده فروشی آنلاین است، طبق قانون تجارت الکترونیک مشتری یا مصرف کننده هر شخصی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفهای به خرید خدمات اقدام میکند.
تعریف دستیاران و شرایط ارائه خدمت توسط آنان
دستیار به افرادی گفته می شود که از طرف خوش مامور به انجام درخواستهای مشتریان هستند . خدمات ارایه شده در وبسایت، توسط افراد معتبر ارائه میشود که دارای گواهی عــدم سوء پیشینه و عــدم اعتیاد بوده و همچنین اعتبار آنها توسط خوش بررسی گردیده و مدارک مورد نیاز از ایشان اخذ میشود.
مدت زمان پردازش درخواست
مدت زمان پردازش درخواست شما توسط خوش، ۲۴ ساعت می باشد و در صورت بروز تاخیر در پردازش درخواست شما، این موضوع از طریق پیامک به شما اطلاع رسانی شده و خوش تلاش خواهد کرد خدمات مورد نظر شما را ظرف در مدت زمان مورد درخواست به شما ارائه دهد.
ارتباطات الکترونیکی
هنگامی که شما از سرویسها و خدمات خوش استفاده میکنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید میکنید و یا به خوش ایمیل میزنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام میشود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویهها باشد، شما موافقت میکنید که خوش به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویسهای الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.همچنین آدرس ایمیل و تلفنهایی که مشتری در پروفایل خود ثبت میکند، تنها آدرس ایمیل و تلفنهای رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخهای شرکت از طریق آنها صورت میگیرد.جهت اطلاع رسانی رویدادها، خدمات و سرویسهای ویژه یا پروموشنها، امکان دارد خوش برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامکها نداشته باشند، میتوانند عضویت دریافت خوش مگ را در پروفایل خود لغو کنند.
سیاستهای رعایت حریم شخصی
خوش به اطلاعات خصوصی (شامل نام ، نامخانوادگی ، کد ملی ، شماره تلفن ، ایمیل و ...) اشخاصی که از خدمات سایت استفاده میکنند، احترام گذاشته و از آن محافظت میکند. خوش متعهد میشود از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئنتر و امنتر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت خوش، شما رضایت خود را از این سیاست نشان میدهید. همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات خوش، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، دادهها و کلیه محتوای تولید شده توسط خوش جزئی از اموال خوش محسوب میشود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار خوش است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای خدمات ویژه شهروندی ، خوش، محفوظ میدارد. علاوه بر این، اسکریپتها، و اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط خوش و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار خدمات ویژه شهروندی ،خوش، است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد. کاربران مجاز به بهرهبرداری و استفاده از لیست خدمات در وبسایت خدمات ویژه شهروندی ،خوش، و یا هر یک از مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هر گونه استفاده از داده کاوی، استفاده از ربات ، یا روشهای مشابه مانند جمع آوری دادهها و ابزارهای استخراج نیستند و کلیه این حقوق به صراحت برای خدمات ویژه شهروندی ،خوش، محفوظ است. در صورت استفاده از هر یک از خدمات خوش، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیتهایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام میپذیرد به عهده کاربران است. تنها مراجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت یعنی www.khosh.ir و صفحه اینستاگرام و تلگرام با آیدی khoshofficial است. ما با هیچ روش دیگری جز ارسال نامه از طرف آدرسهای رسمی و تایید شده در سایت، با شما تماس نمیگیریم. وب سایت خوش هیچگونه سایت اینترنتی با آدرسی غیر از www.khosh.ir و همچنین، هیچ گونه وبلاگ و شناسه در برنامه های گفتگوی اینترنتی همچون اسکایپ و غیره ندارد و هیچ گاه با این روشها با شما تماس نمیگیرد. کاربران جهت برقراری ارتباط، تنها میتوانند از آدرسهای ذکر شده در بخش ارتباط با ما استفاده کنند.
ثبت ، پردازش و انجام خدمت
روز کاری به معنی روز شنبه تا چهارشنبه برای درخواست های اداری و شنبه تا جمعه برای سایر درخواست ها در هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه درخواست های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش میشوند. خدمات ویژه شهروندی ،خوش، به مشتریان خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت در روز امکان سفارشگذاری میدهد.کلیه درخواست های ثبت شده در سایت خدمات ویژه شهروندی ،خوش، به وسیله ارسال کد درخواست از طریق پیام کوتاه در صف پردازش قرار میگیرند. خدمات ویژه شهروندی ،خوش، همواره در ارائه خدمات و انجام امور موردنیاز شما، نهایت دقت و تلاش خود را انجام میدهد.در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید، مبلغ پرداخت شده طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.کاربران باید هنگام درخواست خدمت مورد نظر خود، فرم درخواست را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، درخواست کاربر قابل پیگیری و انجام نخواهد بود. بنابراین درج آدرس و شماره تماسهای همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، خدمات ویژه شهروندی ،خوش، جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت درخواست میتواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند. همچنین، مشتریان میتوانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر ارائه درخواست از نوع تحویل جنس به شخص دیگر باشد، تحویل گیرنده درخواست هنگام دریافت خدمت باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.نام کاربری هر مشتری شامل نام و نام خانوادگی باید با اطلاعات مدارک شناسایی مطابقت داشته باشد و در صورت عدم تطابق، خوش مجاز به ارائه خدمات به این گروه از مشتریان نخواهد بود. لذا خریداران محترم می بایست با ارائه تصویر کارت ملی خود و خرید از طریق کارت بانکی متعلق به شخص خریدار که با هویت درخواست دهنده در تطابق می باشد، اقدام به ثبت درخواست نمایند. لازم به ذکر است که این امر به منظور جلوگیری از سواستفادههای احتمالی و مواردی نظیر جلوگیری از خرید با کارتهای سرقت شده و موارد مشابه در نظر گرفته شده است.با توجه به ثبت سیستمی درخواست، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن از جمله تغییر فاکتوری که به نام شخص حقیقی صادر شده، به نام شخص حقوقی وجود ندارد. بنابراین لازم است مشتریان هنگام ثبت درخواست، نسبت به این مساله دقت لازم را داشته باشند و اگر نیاز دارند که فاکتور به نام حقوقی برای آنها صادر شود، هنگام ثبت درخواست خود، با انتخاب گزینه تکمیل اطلاعات حقوقی و وارد کردن مشخصات سازمان موردنظر، برای خرید سازمانی و دریافت فاکتور رسمی اقدام کنند. همچنین آدرسی که درخواست دهنده به عنوان آدرس تحویلگیرنده خدمت ثبت یا انتخاب میکند، در فاکتور درج خواهد شد و لازم است درخواست کنندگان فاکتور به نام شخص حقوقی هنگام ثبت درخواست به این نکته توجه کافی داشته باشند، چرا که تغییر آدرس درج شده روی فاکتور پس از پردازش و تایید درخواست، به هیچ عنوان امکانپذیر نخواهد بود. همچنین لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشدپرداخت کل مبلغ خدمت مورد درخواست بایستی قبل از انجام آن صورت میگیرد. چنانچه هزینه خدمت ارائه شده کمتر باشد مازاد آن در کیف پول کاربر انتقال داده می شود و در درخواست های بعدی می تواند از آن استفاده نماید. در صورتی که هزینه خدمت بیشتر شود آنگاه پس از پرداخت الباقی مبلغ ارائه خدمت تکمیل می گردد.در صورت خرید اعتباری (استفاده از کد تخفیف یا کوپن) پس از نهایی شدن سبد، از نظر قانونی امکان اعمال تغییر در سبد خرید، و تغییر مبلغ فاکتور به دلایل انصراف از خرید، حذف یا تغییر خدمت وجود ندارد و اگر مشتری درخواست هرگونه تغییری را داشته باشد، کوپن یا کد تخفیف باطل خواهد شد و امکان برگرداندن مبلغ آن وجود ندارد.در رابطه با سرویس ارائه خدمات فوری هزینه ارائه خدمت نسبت به زمان عادی بیشتر خواهد بود.درخواست تنها زمانی نهایی میشود که کاربران کد درخواست خود را دریافت کنند و بدیهی است که خوش هیچگونه مسئولیتی نسبت به خدماتی که در سبد خرید رها شده است، ندارد.
خسارت در هنگام حمل و نقل
خوش همواره نهایت تلاش خود را میکند تا درخواست هایی که مربوط به جابجایی و تحویل کالایی خاص میباشد ، با دقت انجام داده و کالای مربوطه را در نهایت صحت و بدون آسیب و از طریق شرکت پست و یا شرکت های باربری معتبر به دست متقاضی خود در سراسر کشور برساند. مسئولیت بسته بندی کالا به عهده شرکت باربری و یا اداره پست (به انتخاب کاربر) می باشد. لذا بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است.همچنین خوش می کوشد از تمام مراحل دریافت و تحویل کالا تصویر تهیه نموده و از طریق سامانه تائید کاربر را مبنی بر انجام خدمت جابجایی و تحویل کالا بگیرد.برای کلیه کالاها در تمام مقاصد، در صورت افشای هر گونه کالای قاچاق مسئولیت بر عهده مشتری هست
محتوا
وب سایت خوش هیچ گونه مسئولیتی را در رابطه با حذف شدن صفحههای سایت خود و یا لینکهای مرده نمیپذیرد. سرویسهای سایت آنگونه که هست ارائه میشود و سایت خوش تحت هیچ شرایطی مسئولیت تاخیر یا عدم کارکرد سایت را که میتواند ناشی از عوامل طبیعی، نیروی انسانی، مشکلات اینترنتی، خرابی تجهیزات کامپیوترى، مخابراتی و غیره باشد بر عهده نخواهد داشت . سایت خوش ممکن است دارای سرویسهایی با قابلیت مشارکت عمومی موسوم به سرویسهای جمعی، همچون اتاق گفتگو، تابلوی اعلانات، تالار گفتگو، نقد، گروههای خبری، شبکه دوستان و سرویسهای دیگری باشد که برای تسهیل ارتباط شما با دیگران (چه در مقیاس عمومی مثل تالار گفتگو و چه در مقیاس خصوصی مثل شبکه خصوصی دوستان) ارائه میشوند. شما توافق میکنید که از این سرویسهای جمعی، فقط برای ثبت، ارسال و دریافت پیامهایی استفاده کنید که مناسب و مرتبط با آن سرویس خاص باشد.
سیاست های قیمت گذاری
سیاست قیمتگذاری در خوش مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده می باشد. قیمت در نظر گرفته شده برای هر خدمت در سامانه خوش ، با توجه به تعرفه مصوب و هزینه منصفانه چه برای مشتری و چه برای خوش ، محاسبه شده و به مشتری اعلام میگردد و به این خاطر که طیف گسترده ای از خدمات را تحت پوشش دارد ، امکان قیمت گذاری نهایی و قطعی قبل از ثبت درخواست نهایی و قطعی ممکن نیست . هزینه نهایی هر درخواست پس از بررسی توسط کارشناسان محاسبه شده و پس از اضافه شدن ۹ درصد جمع کل هزینه به عنوان مالیات بر ارزش افزوده ، هزینه نهایی به مشتری اعلام می گردد . تنها هزینه اضافی ممکن برای درخواست میتواند شامل هزینه های ارسال ، بسته بندی ، بیمه ، وکالتنامه و از این دست هزینه ها باشد که بر عهده مشتری است و هیچ گونه مالیاتی به عنوان هزینه اضافه از مشتری اخذ نخواهد شد .
قوه قهریه
تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه، خوش هیچ گونه مسئولیتی ندارد.
قوانین کیف پول
مبلغ اضافه شده در کیف پول اختصاص به کاربر استفاده کننده دارد و کاربر می تواند در حال حاضر در صورت داشتن اعتبار، باقیمانده اعتبار را از طریق ارسال ایمیل به آدرس info@khosh.ir اقدام به درخواست باز پس گیری مبلغ نماید.جهت ثبت شکایات، پیشنهادات و انتقادات می توانید با شماره ۱۶۱۲ تماس حاصل فرمایید.
© کلیه محتویات سایت خوش شامل قانون حق تکثیر شده و به سایت خوش تعلق دارد.